Search:

Type: Posts; User: Resdayn

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    39
    Views
    1,579

    Re: Your all FAggots!!!!!!

    No u
  2. Replies
    8
    Views
    335

    Re: Psychiatry Malpractice

    Gargamel?
  3. Replies
    70
    Views
    2,897

    Re: Does anyone regret GYOW?

    The sad thing about Europe is that we have barbarians within our gates, muslims, and our governments and leftists welcome them with open arms :( If you speak out against that they brand you a nazi...
  4. Replies
    34
    Views
    1,709

    Re: No incentive to work?

    As a kid I never really thought about the future, or what kind of job I'd get. I did IT for four years at school because what else was I gonna do? Nothing interested me. I did work at a few different...
  5. Replies
    11
    Views
    671

    Re: Breaking up with Facebook.

    I'm still on FB. I ditched my real account back in 2016, then made a fake account a few weeks later because I was missing out on sports news and stuff. I made two more because I joined tons of based...
  6. Thread: F.O.G.

    by Resdayn
    Replies
    12
    Views
    908

    Re: F.O.G.

    That reminds me of a story one of our brothers shared a long time ago. He told a woman at a party to "woman up" and it sent a few of them to the bathroom, crying. I dearly want to read that again :D
  7. Thread: MGTOW hangout

    by Resdayn
    Replies
    19
    Views
    794

    Re: MGTOW hangout

    I've been on one, even adminned the server for one of our brothers who made it, but absolutely NOTHING ever happened there. It was named after a car company or something to throw the bots off too....
  8. Replies
    5
    Views
    472

    Re: MGK wives up Ho Megan Fox

    MGK should've thought back to The Dirt, where he played Tommy Lee, who got lots of shit going on in the past with women.
  9. Replies
    39
    Views
    2,351

    Re: Oh this is a good one.

    Pump and dump the old twat and maybe she'll become your sugar mommy because you were such a chad, lol
  10. Re: Imagine how entertaining this decade is going to be.

    With everyone and everything harping on white people, and straight white men in particular, I expect "Erika" to make a dashing return, just like a man who has a lot in common with our favourite...
  11. Replies
    12
    Views
    983

    Re: How are tall and thin guys viewed?

    Send Ethiopians a pair of blinds (those you can lower behind your windows to keep the sun out or maintain privacy, Luxaflex in Dutch) and they'll thank you for sending them bunk beds, hehehe
  12. re: SATIRE - Feminist Church Debuts Anti-Manspreading Pews

    Phew, it's just an article from The Bee, lol
  13. Re: The Three Stages Of A Gold Digger MGTOW Is Freedom

    Your fifth point almost made me spit out my drink :D
  14. Replies
    4
    Views
    178

    Re: Happy New Year 2022

    Happy new year to you too, brother! I had a couple of rum 'n cokes and chatted with friends until I went to bed around 8 AM, lol. Been ages since I made it that late, but it was worth it!
  15. Re: Hilarious: Men and Women are equal! Until a transwoman starts competing against them in sports.

    https://www.goingyourownway.com/attachment.php?attachmentid=6782&stc=1
  16. Replies
    14
    Views
    1,099

    Re: I'm in damn pain today

    Man, I'd MUCH rather eat a real burger than that soy crap they dare call a burger.
  17. Replies
    32
    Views
    1,110

    Re: MGTOW. Are you pro-life or pro-choice?

    Pro life.
  18. Re: Hilarious: Men and Women are equal! Until a transwoman starts competing against them in sports.

    Oh I remember pics like that :D I think "she" did play and absolutely destroyed "her" opponents, and when the females opponents complained, they were attacked for being transphobic, lol. Reality is...
  19. Thread: Christmas 2021

    by Resdayn
    Replies
    7
    Views
    379

    Re: Christmas 2021

    I'm not doing anything special today, but tomorrow I'll go to my parents for dinner, that's all :)
  20. Thread: Entitlement

    by Resdayn
    Replies
    23
    Views
    1,412

    Re: Entitlement

    Tall guy here. We usually have eyes just like you midgets. Lol.
  21. Replies
    8
    Views
    1,067

    Re: OMG, Nightmare!

    Goddamn, that was an entertaining read, but I could really feel the panic and revulsion, haha :D I often have dreams myself, but they're usually weird, though I'm afraid I'll dream something likewise...
  22. Replies
    23
    Views
    1,298

    Re: Calling in from ND

    Hello and welcome, brother! You said it might be your last time having sex with a female. As a man who hasn't had sex for just over 10 years, I promise that you eventually won't miss it, and will...
  23. Replies
    24
    Views
    2,014

    Re: Question about women flaunting their bodies.

    Well I didn't say feminist(s), but you're right. The only way to beat the patriarchy is to... work for it like wage slave, lol. Women had the best lives they could wish for, and they decided they...
  24. Re: dumbest things feminists say: "He's old enough to be her father."

    Yup, I mentioned this in a different thread yesterday, though my reply was way more minimalistic.
  25. re: SATIRE: Rioters Flee In Terror As Kyle Rittenhouse Emerges From Courthouse With AR-15

    Man I'm really glad the kid was acquitted of everything they tried to pin on him. Love watching the aftermath on various forums, especially the intense crying of the loonie lefties, hahaha :D
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4