Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 29
  1. #1
    Banned
    Join Date
    Sep 2017
    Location
    Mum's Basement
    Posts
    1,294
    Reputation
    5320
    Type
    Neutral

    Half???? Half???? Hahahahahaha...


  2. #2
    Senior Member Knarley Bob's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Location
    Kandiyohi County, Minnesota
    Posts
    372
    Reputation
    1930
    Type
    Toxic old fart

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    What a hoot!!
    Perhaps they should change the vows to " I do, maybe"...….
    As soon as she says "I do", she don't
    MOLON LABE......."Come take them"

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Sep 2017
    Location
    Mum's Basement
    Posts
    1,294
    Reputation
    5320
    Type
    Neutral

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by Knarley Bob View Post
    What a hoot!!
    Perhaps they should change the vows to " I do, maybe"...….

    If they ever change the vows to match what the bride is actually thinking she will end up doing...the church would suddenly burst into flames!!!!

  4. #4
    Junior Member Wally's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    23
    Reputation
    81
    Type
    Ghost

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    That's a low ball figure, they all have a back up plan.

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Sep 2017
    Location
    Mum's Basement
    Posts
    1,294
    Reputation
    5320
    Type
    Neutral

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by Wally View Post
    That's a low ball figure, they all have a back up plan.

    Yep...that's why they hate you having any female friends. Cos she knows exactly what's gonna happen to her male 'friends' if the relationship breaks down.

    She doesn't want you having any female friends because she doesn't want you to have any of the same easy options as she has!

  6. #6
    Senior Member Alik Sakharov's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    Soviet Union
    Posts
    5,332
    Reputation
    16222

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by Don Keyknob View Post
    Yep...that's why they hate you having any female friends. Cos she knows exactly what's gonna happen to her male 'friends' if the relationship breaks down.

    She doesn't want you having any female friends because she doesn't want you to have any of the same easy options as she has!
    Who hurt you ?
    You cant keep a player down!
    Dont hate him , hate your fuking bullshit game !

  7. #7
    Senior Member Alik Sakharov's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    Soviet Union
    Posts
    5,332
    Reputation
    16222

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    The most incompetent in relationships and the most unwilling to learn from hardships is that Paki psychologist chick .
    You cant keep a player down!
    Dont hate him , hate your fuking bullshit game !

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    8
    Reputation
    34
    Type
    Bachelor

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    In a way if you sign a marriage contract and get divorced, well you do deserve it... Caveat Emptor.

  9. #9
    Senior Member Joetech's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    705
    Reputation
    2209
    Type
    Bachelor

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Buyer beware!
    "Don't follow in my footsteps. I stepped in something."

  10. #10
    Super Moderator Mr Wombat's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    4,729
    Reputation
    22968
    Type
    Neutral

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Above all - don't be that backup guy, don't be Mr Maybe Someday.

    @2:38 is gold. The guy nails it - women don't really commit. The chick agrees, and then "oops!" furiously backpedals. "First you have to love yourself." Which is the opposite of the truth.

  11. #11
    Banned
    Join Date
    Sep 2017
    Location
    Mum's Basement
    Posts
    1,294
    Reputation
    5320
    Type
    Neutral

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by Alik Sakharov View Post
    Who hurt you ?

    My last girlfriend.

    (She sat on me and squashed me she was so fat!!)

  12. #12
    Member May 7 2020's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Location
    Un homme dans une gare isolée Une valise a ses cotés
    Posts
    76
    Reputation
    1206
    Type
    Des yeux fixes et froids

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    fade to grey
    Last edited by May 7 2020; October 1, 2018 at 6:24 AM.
    We fade to grey.

  13. #13

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by Duke Togo View Post
    In a way if you sign a marriage contract and get divorced, well you do deserve it... Caveat Emptor.
    As more and more of this comes out in the media, no reason every man should not know they are just a number, not the one.

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2018
    Location
    Swampy hinterlands of New England
    Posts
    642
    Reputation
    3255
    Type
    Cat

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by Don Keyknob View Post
    My last girlfriend.

    (She sat on me and squashed me she was so fat!!)
    Your Girlfriend's so fat, she was dating two others guys at the same time and you didn't even SEE THEM!

  15. #15
    Banned
    Join Date
    Sep 2017
    Location
    Mum's Basement
    Posts
    1,294
    Reputation
    5320
    Type
    Neutral

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by ABigSiameseCat View Post
    Your Girlfriend's so fat, she was dating two others guys at the same time and you didn't even SEE THEM!

    Your Girlfriend is soooooo fat she went for a blood test and treacle poured out!!!!

  16. #16
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2018
    Location
    Swampy hinterlands of New England
    Posts
    642
    Reputation
    3255
    Type
    Cat

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by Don Keyknob View Post
    Your Girlfriend is soooooo fat she went for a blood test and treacle poured out!!!!
    Your Girlfriend is soooo fat she has more rolls than the BAKERY!
    Your Girlfriend has a 6 pack...... of BACK BOOBS!

  17. #17
    Banned
    Join Date
    Sep 2017
    Location
    Mum's Basement
    Posts
    1,294
    Reputation
    5320
    Type
    Neutral

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by ABigSiameseCat View Post
    Your Girlfriend is soooo fat she has more rolls than the BAKERY!
    Your Girlfriend has a 6 pack...... of BACK BOOBS!

    Your girlfriend is sooooo skinny, the Ethiopians held a Rock concert for her!!!!
    Your girlfriend's tits are soooo small she showed me them and said "are my boobs small"?? I said "I dunno...turn around and let's have a look"!!


  18. #18
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2018
    Location
    Swampy hinterlands of New England
    Posts
    642
    Reputation
    3255
    Type
    Cat

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by Don Keyknob View Post
    Your girlfriend is sooooo skinny, the Ethiopians held a Rock concert for her!!!!
    Your girlfriend's tits are soooo small she showed me them and said "are my boobs small"?? I said "I dunno...turn around and let's have a look"!!

    Your Girlfriend sooo short, you used to smuggle her into movies in your BACKPACK!

    Your Girlfriend is sooooo short, she can dangle her feet off a DIME!!

  19. #19
    Banned
    Join Date
    Sep 2017
    Location
    Mum's Basement
    Posts
    1,294
    Reputation
    5320
    Type
    Neutral

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by ABigSiameseCat View Post
    Your Girlfriend sooo short, you used to smuggle her into movies in your BACKPACK!

    Your Girlfriend is sooooo short, she can dangle her feet off a DIME!!

    Your Girlfriend is sooooooo stupid she bought 7 tins of different colour paint, mixed them together and tried painting a rainbow.
    Your Girlfriend is sooooooo stupid she cut a pizza into 4 slices instead of 8 slices cos she was on a diet.


  20. #20
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2018
    Location
    Swampy hinterlands of New England
    Posts
    642
    Reputation
    3255
    Type
    Cat

    Re: Half???? Half???? Hahahahahaha...

    Quote Originally Posted by Don Keyknob View Post
    Your Girlfriend is sooooooo stupid she bought 7 tins of different colour paint, mixed them together and tried painting a rainbow.
    Your Girlfriend is sooooooo stupid she cut a pizza into 4 slices instead of 8 slices cos she was on a diet.

    Your Girlfriend is soooo homely, that when she was at the High School dance, and was leaning against the wall, a dude walked up to her and asked the WALL to dance!
    Your Girlfriend is sooo ugly, when she was little, her parents had to tie a pork chop around her neck to get the DOGS to play with her!


Similar Threads

  1. Men should NEVER do half the housework
    By jagrmeister in forum Lounge
    Replies: 15
    Last Post: May 22, 2016, 7:37 PM
  2. Why are older men looking at women half their age?
    By Ancient Sunlight in forum Lounge
    Replies: 33
    Last Post: January 11, 2016, 9:14 PM
  3. Man gives his wife half of everything
    By Capo in forum Lounge
    Replies: 7
    Last Post: June 20, 2015, 8:06 AM
  4. Less than half of American women exercise
    By Raskolnikov in forum Lounge
    Replies: 21
    Last Post: May 10, 2015, 5:28 PM
  5. Replies: 67
    Last Post: October 6, 2014, 2:07 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •